יפן חלק 18 מטוקיו לנאגויה

יום ראשון 08.08.2010

לחיצה על הצילומים תגדיל אותם לצפיה טובה יותר

מוקדם בבוקר אנחנו יוצאים לרכבת הבולט. רכבת שמגיעה למהירות של 350 ק"מ בשעה בדרכינו לטאקיימה.  חלק מהדרך אנחנו עושים ברכבת, כדי לחוות את החוויה. חלק מהדרך באוטובוס.

בדרך לרציף הרכבת

מזנון  המתנה בתחנת הרכבת הענקית

ההחלטה לנסוע באוטובוס בחלק מהדרך התקבלה כדי שנוכל לראות את הנופים המרשימים שבדרך. את הגשרים המנהרות והכבישים שנבנו בקפידה רבה, והכל מצוחצח, אין טיפת פיח על דפנות המנהרה או על מגיני הרוח השקופים שנמצאים על כל הגשרים הגבוהים מעל לבתים. הכל, כדי לחסוך מקום.  עד שלא רואים 5 פיתולים ויותר של כבישים מצתלבים מעל לנהרות ואחרים קשה לקלוט.

התפעול היה מרשים. היות והיינו קבוצה ראשונה של בעלי מגבלה שמכילה 7 כיסאות גלגלים שרובם מתקפלים בנסיעה,שעולים לנסיעה אחת לרכבת, מדדו אותנו ב-סטופר.
מהרגע שהגענו לתחנת הרכבת, הכניסו אותנו לתא מרווח וממוזג מיוחד עם שרותים צמודים כדי שלא נתבשל בחום ששרר בחוץ.

כמה דקות לפני הגעת הרכבת, הגיע מלווה מטעם הרכבת שלקח אותנו במעלית אל הרציף המיועד. יש שילוט גם באנגלית לאורך כל הדרך.  הכל גדול ומואר.

מנהלי הנסיעה שלנו ממתינים אתנו לרכבת עם סטופר.

המעלית לוקחת כסא אחד בלבד כל פעם. את זה לא לקחו בחשבון.  המעלית מהירה.  מהר מאוד היינו כולנו ברציף. הובלנו אחר כבוד על הרציף שמכיל תחנות המתנה סגורות וממוזגות שם ניתן להתרענן לאכול ולקרוא עיתון

חמש דקות מהרגע שהיינו על הרציף הגיעה הרכבת. תזמון מדוייק.

הרכבת עוצרת בדיוק במקום המיועד כך שאין סכנה לפול אל הפסים למי שמנסה להתחכם .
הקרון היה ריק.
הוכנסנו אחד אחד במהירות  לפני יתר הנוסעים שהמתינו בסבלנות והתיישבנו כאשר המלווים קיפלו את הכיסאות, לקח על הסטופר 7 דקות.ליקוי בתכנון. אם חלקנו היה הולך והמלווים היו מכניסים את הכיסאות, הכניסה הייתה הרבה יותר מהירה. הראיה שלצאת לקח לנו 2 דקות עם סטופר.
קרונות מצוחצחים,מרווחים. כיסאות מרופדים שתענוג לשבת עליהם. המקומות שמורים מראש. והתכנון היה כזה שהרכבת התעכבה בתחנה במיוחד. מה שאומר שכל המערך הלוגיסטי השתנה עבורנו.  בהחלט ראוי לציון. יש שרותים על הרכבת כמו גם מעבר לכיסאות גלגלים, חשבו על הכל.

הוראות לנוסע באותיות קריאות.

נסענו כשעה וחצי עד לעיר נגויה כמתוכנן. היינו עייפים כי בקושי ישנו וקמנו מוקדם מאוד בבוקר כדי לא לאחר בדקה.  תוך התחשבות בתנועה שיש בבוקר בכבישים. בדרך העירו אותנו לראות את הר פוג'י שנראה בהיר ויפהפה.

הצילום של הר פוגי מהרכבת שטסה במהירות של 350 ק"מ בשעה.

זו הייתה הפתעה של ממש.  ראוי לציון שממש לא מרגישים את המהירות הגבוהה של הרכבת.
בזמן הנסיעה עוברת דיילת שמציעה כל מיני צופרים בתשלום כמובן.

בהחלט חוויה.

המשך יבוא

נאגויה

סיוע בביטוח לאומי וזכויות בעלי מגבלה (נכים)-חינם

המטבח של מאיר השמן

לא בית תמחוי אלא מטבח שמספק אוכל לעשרות ילדים בבת ים.
המטבח מופעל באמצעות תרומת חינם של סדנאות שניתנות על ידי מיטב השפים בארץ  לחצו כאן

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים,ברוכים הבאים. לשנה החדשה לוקחים את כל ימי השנה ומנקים אותם היטב קנאה, שנאה, גזענות, קמצנות, אגואיזם, רוע לב, דמעות תנין,מחלות, הקדישו בכל יום שליש לעבודה והיתר לשמחה וחדוות חיים. תוסיפו לזה כפות גדושות של אופטימיות,מנה גדושה של אמונה ב-אני מאמין שלכם, מעט נתינה,ויהיה לכם יום נפלא!
פוסט זה פורסם בקטגוריה טוקיו, טיולים בחול ובארץ,, יפן, נאגויה, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על יפן חלק 18 מטוקיו לנאגויה

1. הר הקסמים הגיב:

הר פוג'י הזה מדהים מאיפה שלא מסתכלים עליו.
    הלואי שאזכה לראות אותו במציאות.

2. yara113 הגיב:

בוקר טוב קסמים מקסימים
    בטוחה שתצליחי לראות, עשי כמוני,עם כל הקושי שימי כל יום 4 שקל בצד. כאשר הדולר נמוך רכשי מטבע זר ושמרי, כך אני מצליחה לממן את הנסיעות
    ומעניין שעל ההר לא ראינו אלא מהדרך לטאקאימה.
    שתהיה שנה אזרחית נפלאה

3. flashes הגיב:

כשאני רואה את הפוג'י אני תמיד נמסה
    זה חלום שהבטחתי לעצמי להגשים לכבוד יום הולדתי השישים שלא מאוד רחוק 🙂

4. yara113 הגיב:

בוקר טוב פלשי

בטוחה שתגשימי, קראי מה רשמתי לקסמים איך אני מצליחה מעט לחסוך. זה לא קל אבל בהחלט שווה.
    שתהיה שנה חדשה נפלאה

5. י.ש. הגיב:

אין ספק, ארץ יפה ומעניינת

6. yara113 הגיב:

יפן היא מדינה מרשימה
    זה רק קצה הקרחון
    יש לי לפחות עוד 20 רשימות להעלות אבל עיסוקים אחרים לוקחים זמון רב ואני לא מספיקה
    שתהיה שנה אזרחית טובה

7. sivi הגיב:

אני כל הזמן אומרת לפלאשי שאנחנו חייבות לנסוע ליפן בעקבות הרשומות שלך. ויש בין הצלמים אימרה שאומרת שאי אפשר לתפוס את הפוג'י בלי הערפילים שלו :))

8. yara113 הגיב:

היי סיוי יקרה

נכון, קשה מאוד לתפוס את הפוגי ללא ערפילים או עננים. כולו צופציק של הר שכול העולם מגיע לראות, עוגיות כמו פוגי.. מצלמות פוגי, הם מאמינים שמביא מזל. יש צילום של ההר מרכבת הבולט בה נסענו לטאקאימה, שם רואים את ההר ברור. לפעמים 10 דקות ושוב מתכסה. ואין תחזית ברורה כי משתנה כל הזמן.
    בגודל זו חוויה אמיתית.
    ערב נפלא
    אתי

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.