אירלנד,ווילס,לונדון, חלק 15

לצפייה טובה בצילומים לחצו על F11

יום שישי, שעה 51/2 בבוקר אנחנו עוזבים את דבלין בדרכנו לנמל דבלין ומשם במעבורת לאי הבריטי,

לחלק ששמו ווילס. הוליהד,היא הנקודה הקרובה ביותר מבחינת מרחק ימי מדבלין לקצה הצפוני של ווילס.

אנחנו עולים על המעבורת עם האוטובוס, ומחנים ליד מעלית נגישה שמובילה אותנו למעלה.

המעבורת נגישה כולל שרותים נגישים.

מהסיפון

לאט לאט חלל המעבורת מתמלא ברכבים בסדר מופתי ולא נשאר מקום לרכב נוסף.
במעבורת הענקית 8 קומות. מעליות מובילות לקומה העליונה.
יש במעבורת היפה קפה ענק שמשקיף אל הים, קולנוע, דיוטי פרי, קזינו ומה לא.

יוליסס

סיפון המעבורת.

גשם שוטף

ביציאה מהנמל בדרך לקרדיף.

הנסיעה במעבורת אורכת כ-31/2 שעות שחולפות די מהר. ארוחת בוקר וקפה אנחנו אוכלים על המעבורת.

הזמן חולף לאט. בדיוטי פרי לא היה מה לקנות, הקזינו לא עניין אותנו.  את הסרט ראינו כך שישבנו סתם וקשקשנו על הא ודא.

בשעה טובה הגענו ליעד.  אנחנו עולים לאוטובוס.
ציפתה לנו דרך של 346 ק"מ עד לקרדיף.  הגשם מתחזק ושוטף את הכביש. במקומות מסויימים התחבורה נעצרה ונהגים עברו רק בצד אחד כדי לא להחליק. לרוב בחודש מאי אין גשמים, לדברי הנהג המדריך השנה מזג האויר השתגע.  למזלינו הנהג מנוסה וצלח את הדרך.  בערב שמענו בטלויזיה שהיו שיטפונות ששטפו כבישים. בהחלט שהיה לנו מזל.

הדרך

הדרך לקרדיף

הגשם לא פוסק הכל מוצף.

אנחנו עוצרים לארוחת צהרים בפונדק קטן בו מסעדה נחמדה.

גדר המקושטת בבעלי חיים שונים

למזלינו הגשם פסק ואת המשך הדרך עד קרדיף ראינו מעט מהנוף ההררי, כבשים בכל פינה זרמי מים גדולים לאחר הגשם ומפלים שוצפים. בשעה 20:00 בערך הגענו למלון בקרדיף שנםתח לפני כחצי שנה.  מלון נגיש, וחדרים קטנים מאוד ולא נוחים.

קרדיף

אירלנד חלק 20

אירלנד חלק 21

אם אהבתם לחצו על דרגו אותי

המטבח של מאיר השמן לא בית תמחוי אלא מטבח שמספק אוכל לעשרות ילדים בבת ים. המטבח מופעל באמצעות תרומת חינם של סדנאות שניתנות על ידי מיטב השפים בארץ לחצו כאן

פורום זכויות ומוגבלות(נכים)

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים,ברוכים הבאים. לשנה החדשה לוקחים את כל ימי השנה ומנקים אותם היטב קנאה, שנאה, גזענות, קמצנות, אגואיזם, רוע לב, דמעות תנין,מחלות, הקדישו בכל יום שליש לעבודה והיתר לשמחה וחדוות חיים. תוסיפו לזה כפות גדושות של אופטימיות,מנה גדושה של אמונה ב-אני מאמין שלכם, מעט נתינה,ויהיה לכם יום נפלא!
פוסט זה פורסם בקטגוריה אירלנד, טיולים בחול ובארץ,, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על אירלנד,ווילס,לונדון, חלק 15

1. motior הגיב:

בזכות הגשם הזה הכל ירוק שם…

יותר מידי גשם
      לא הייתי רוצה לחיות שם, שמיים אפורים רוב הזמן ושמש בקושי למרות שיחסית היו הפוגות גדולות בגשם.

2. ע נ נ ת הגיב:

אפילו בגשם, הכל כל כך יפה וירוק. מקסים!

גשם מעיק(-:
      בגדול היה בנסיעות, לא כאשר הסתובבנו בחוץ. בהחלט התחשב.
      רואה שהתלבשת על הבלוג שלי. ואתמול היה לי עצוב שהצב שצילמתי בגלפגוס מת. הוא היה מרשים ביותר. רשומות יגיעו.

3. הקלפטה. הגיב:

לדעתי זה יום אופייני באירלנד.
    גשם ועננים.
    האמת? בימים כמו בשבוע האחרון ברצון הייתי מתחלפת.
    ערב נעים לך.

4. עופר D הגיב:

יפה לטייל ככה בגשם, בניחותא מהכורסה 🙂

• yara113 הגיב:

אוהבת גשם כאשר אני בבית מתחת. בטיול זה נחמד לפרק זמן קצר. לא בשיטפון בו נסענו שבקושי ניתן היה לראות את הדרך.
      יום נפלא

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.